AKCIÓS NAGYKER ÁRAK! INGYENES FELMÉRÉS, OKTATÁS ÉS BEÜZEMELÉS*! LEGJOBB ÁRAK! AKCIÓS KISZÁLLÍTÁS! 20% KEDVEZMÉNY MINDEN LEDFALRA ÉS FÉNYÚJSÁGRA! AKCIÓS NAGYKER ÁRAK! INGYENES FELMÉRÉS, OKTATÁS ÉS BEÜZEMELÉS*! LEGJOBB ÁRAK! AKCIÓS NAGYKER ÁRAK! INGYENES FELMÉRÉS, OKTATÁS ÉS BEÜZEMELÉS*! LEGJOBB ÁRAK! AKCIÓS KISZÁLLÍTÁS! 20% KEDVEZMÉNY MINDEN LEDFALRA ÉS FÉNYÚJSÁGRA! AKCIÓS NAGYKER ÁRAK! INGYENES FELMÉRÉS, OKTATÁS ÉS BEÜZEMELÉS*! LEGJOBB ÁRAK! AKCIÓS NAGYKER ÁRAK!
Blog

Megéri LED-es hirdetőtáblát használni?

2025.05.20 17:00
Megéri LED-es hirdetőtáblát használni?

A LED-es hirdetőtáblák ma már szinte minden városkép részei – látványosak, dinamikusak és nehéz őket nem észrevenni. De vajon üzletileg is megérik? A válasz: igen – és ezt nemcsak a látvány, hanem konkrét számok, kutatások és valódi kampányeredmények is bizonyítják. Ebben a cikkben megmutatjuk, miért érdemes LED reklámfelületbe fektetni, hogyan térül meg, és milyen globális példák erősítik meg a hatékonyságát.

Figyelem, forgalom, megtérülés – számokkal alátámasztva

A digitális LED-es hirdetőtáblák nem csupán látványosak – üzletileg is kimagaslóan hatékonyak. Egyre több cég vált hagyományos statikus felületekről mozgóképes, fényerős, naprakészen frissíthető LED-es megjelenésre.
De mennyire hatásos ez valójában? És megtérül-e a befektetés?

Külföldi felmérések és statisztikák alapján most bemutatjuk, miért éri meg LED-es reklámfelületekbe fektetni.


📊 1. Valós figyelem: a LED-reklámokat többen látják – és emlékeznek is rájuk

A Nielsen kutatása szerint:

A digitális hirdetőtáblák 55%-os visszaemlékezési arányt értek el

A statikus táblák ezzel szemben csak 28%-ot
Ez azt jelenti, hogy majdnem kétszer annyi ember emlékszik a LED-es tartalomra, mint a hagyományos plakátokra.

Az Egyesült Államokban végzett több kutatás is azt mutatja, hogy:

A digitális táblák akár 400%-kal több megtekintést érnek el egy-egy kampány során, mint a nyomtatott társaik【Forrás: nextledsigns.com】.


 

🚗 2. Városi forgalomban verhetetlen – hosszabb ideig nézik, jobban kitűnik

A svéd Nemzeti Közlekedési és Közúti Kutatóintézet mérései alapján:

Az autóvezetők átlagosan 2+ másodpercig fókuszálnak egy LED-es táblára – szemben a statikus reklámokkal, amelyeket alig pillantanak meg

A mozgás, fényerő és kontraszt miatt nagyobb eséllyel veszik észre a sofőrök és gyalogosok is

Ez különösen igaz forgalmas városi csomópontokban, lámpáknál, megállóknál – pont ott, ahol a potenciális ügyfelek várakoznak és figyelnek.


 

💸 3. Megtérülés: gyors ROI, látványos hatás

Az OAAA (Out of Home Advertising Association of America) jelentése szerint:

A digitális hirdetőtáblák átlagos ROI-ja 497%

Ez azt jelenti, hogy minden 1 dollár reklámköltségből átlagosan 5,97 dollár bevétel generálódik

A Blip Billboards adatai szerint:

A digitális LED-táblák 38%-kal növelték a mobilos kereséseket a márkára vonatkozóan

A fogyasztók 23%-a a reklám után meglátogatta a weboldalt, ami közvetlen forgalmat és konverziót is jelent


🔍 Összefoglalás: miért éri meg LED hirdetőtáblát használni?

Előny Adatok
Figyelemfelkeltés 55% visszaemlékezés (Nielsen), +400% megtekintés
Forgalomkonverzió 38%-kal több mobilos keresés, 23% weboldallátogatás
Megtérülés (ROI) Átlagosan 497% – 6x-os bevétel

📌 TIPP:

Ha forgalmas helyszínen helyezed el a LED táblád, és rendszeresen frissíted a tartalmat, akkor már néhány hónap alatt megtérülhet a befektetés.


👉 Te is gondolkodsz LED reklámban?

Ne hagyd, hogy elmenjenek melletted.
Lépj velünk kapcsolatba, és segítünk kiválasztani a célodhoz legjobban illő LED-es megoldást!

👉 Kérj tanácsot most